Objeción Fiscal al Gasto Militar
La Obxeción, n'Asturies, al Gastu Militar, zarra campaña..
 
Y con una bona valoración.
 
Bona parte de los obxectivos cumpliéronse, otros fadráse por ameyoralos na siguiente campaña de la declaración de la renta.
Mentanto nel nuevu cursu académicu la campaña va dirixise en setiembre a tolos estamentos educativos pidiendo qu'haya Paz nes escueles, y por eso, que nun esista propaganda militar, nin abierta nin tapecida, nin por acción nin por omisión d'Ampas, Claustros, sindicatos d'enseñantes y autoridaes educatives.
 
La campaña asturiana, esmenuzada pa esplicar en qué consiste la obxeción fiscal al gastu militar, sobremanera nestos tiempos de crisis, dirixóse con talleres a toles contornes asturianes, hubo cinco acciones de cai, y apurrióse miles de folletos informativos, que se complementaron cola educativa conferencia de Tica Font y Pere Ortega, del Centru Delás d'Investigación, y les aportaciones d'Arcadi Oliveres n'otra conferencia. http://elrincondelsur.net/?p=2123
 
El númberu final d'obxectores en facienda, nun se conoz del tou, una y bones munches son anónimes, pero envalórase un crecedera del 300% respectu al añu anterior.
 
Los cinco grupos parlamentarios, y la dirección de l'Axencia Tributaria, n'Uviéu y en Xixón, recibieron cartes informatives de la campaña onde pidimos d'incluyir les razones de conciencia que lleven cada vez a mas xente  na nuestra sociedá a NUN querer collaborar col marafundiu militar, cola preparación de les guerres. Na creencia de que les  prioridaes nos presupuestos xenerales tienen de dir empuestes a cubrir les necesidaes básiques de toles persones. Entendiendo que los 30.786’57 millones d'euros que se destinaron  al gastu militar y control social (8’49% del PIB) tienen de ser destinaos a fines sociales, especialmente cuando se ta acotando cola falta de dineru como disculpa pa los retayos nos nuestros derechos.
 
Colos lemas de Nun pagues la guerra, Nin una muyer nin un home nin un euru pa la guerra, pola obxeción fiscal al gastu militar, contra  los sos retayos les nuestres alternatives, Porque les Guerres son un crime contra la Humanidá, non nel nuestru nome, nin col nuestro dineru, retayar sí, lo militar, gastu militar Cero, la campaña asturiana trató d'asitiar los valores de la paz, la convivencia y el destín de los gastos militares pa inversiones sociales, incluyida la delda estensa, percima del militarismu imperante nes práctiques de gobiernu.
 
Campaña Asturiana pola obxeción fiscal al gastu militar.




 La Objeción, en Asturias,  al Gasto Militar,  cierra campaña.
 
Y con una buena valoración.
 
Buena parte de los objetivos han sido cumplidos, otros se intentarán mejorar en la siguiente campaña de la declaración de la renta.
Mientras tanto en el nuevo curso académico la campaña se dirigirá en septiembre a todos los estamentos educativos recabando que haya Paz en los colegios, y por lo mismo que no exista propaganda militar, ni abierta ni encubierta, ni por acción ni por omisión de Ampas, Claustros, sindicatos de enseñantes y autoridades educativas.
 
La campaña asturiana, esbozada para explicar en qué consiste la objeción fiscal al gasto militar, más pertinente incluso en estos tiempos de crisis, se ha dirigido con talleres a todas las comarcas asturianas, ha realizado cinco acciones de calle, y ha entregado varios miles de folletos informativos, que se han complementado con la educativa conferencia de Tica Font y Pere Ortega, del centro Delás de investigación, y los aportes de Arcadi Oliveres en otra conferencia. http://elrincondelsur.net/?p=2123
 
El número final de objeciones ante hacienda, no se conoce del todo, ya que muchas son anónimas, pero se estima un crecimiento del 300% respecto al año anterior.
 
Los cinco grupos parlamentarios, y la dirección de la agencia tributaria, en Oviedo y en Gijón, recibieron cartas informativas de la campaña que incluyen la petición de incluir las  razones de conciencia  que inducen a  un número creciente de personas  en nuestra  sociedad a  NO querer colaborar con el gasto militar , con la preparación de las guerras. En la creencia de  que las prioridades en los presupuestos generales deben ir encaminadas a cubrir las necesidades básicas de todas las personas. Entendiendo que los 30.786’57 millones de euros que se destinaron  al gasto militar y control social (8’49% del PIB) deben ser destinados a fines sociales, especialmente cuando se está aludiendo a la falta de dinero como excusa para los recortes en nuestros derechos.
 
Con los lemas de No pagues la guerra, Ni una muyer ni un home ni un euro para la guerra,  pola obxeción fiscal al gastu militar,  contras sus recortes nuestras alternativas, Porque las Guerras son un crimen contra la Humanidad, no en nuestro nombre, ni con nuestro dinero, recortar sí, lo militar, gastu militar Cero,  la campaña asturiana ha tratado de situar los valores de la paz, la convivencia y el destino de los gastos militares para inversiones sociales, incluida la deuda extensa, por encima del militarismo imperante en las prácticas de gobierno.
 
Campaña Asturiana pola obxeción fiscal al gastu militar.