19 marzo
Asturies escomencipia la Ruta pa la paz de Colombia.

Ye muncha la xente en Colombia que se niega a siguir viviendo en medio de les condiciones tan terribles qu’impón el conflictu armáu y llevanten les banderes que esixen la paz y la xusticia social. Una de les sos espresiones organizatives ye la Ruta Social Común pa la Paz.

Asturies, que lleva más d’una docena d’años de solidaridá y conoz de primer mano la situación tan crítica de los derechos humanos en Colombia, ta llamada a ACOMPAÑAR a quienes faen por dar coles soluciones polítiques al conflictu internu.

Con agradecimientu pola solidiridá que se nos dio, LLAMAMOS, a les organizaciones sociales asturianes, a los colectivos y persones colombianes que viven equí y a la xente identificao cola Paz pa Colombia,

y  CONVOCÁMONOS pal día  19 de marzo….

Sitiu…Procuradoría Xeneral, Plaza El Riego-Uvieo

de 6 a 9 de la tarde .

a un conversatoriu pa saber de la situación y les perspectives de solución del conflictu, el movimientu social y la so axenda de paz, y les maneres d’apoyar y participar dende Asturies na Ruta Común pola Paz de Colombia.

D’una manera apaecía ta convocándose dende otros territorios del estáu español, pa coincidir a lo último nel mes d’abril en Madril. Y con un Congresu de Paz, auspiciáu pol Congresu de la República de Colombia, en Barcelona en mayo.

Pa contestualizar vamos contar nel actu con J.M. Martín Meden, que foi corresponsal de RTVE EN Colombia y tien escritos ente otros el llibru Colombia Feroz, y que ta acabante llegar de L’Habana.

 Al final del diálogu va SOSCRIBISE, o non, poles organizaciones y persones qu’asistan un MANIFIESTU ASTURIANU pola Paz de Colombia

Convida:
Plataforma pola Paz y los DDHH en Colombia

Rogamos: asegurar la presencia polo menos d’una o dos persones.

Munches Gracies.